lørdag den 17. april 2010

Genbrugs-goodies.

I torsdags var min kære medblogger(og siiis) og jeg lige et smut nede i den lokale(og skide gode) genbrug. og det kom der massere af fantastiske billeder(og køb) ud af.


Jeg købte denne lille fine saltdåse som jeg vil opbevare smykker i.

Jeg, Emilie, fandt dette spejl som jeg skal have op på væggen. Syntes det er såsåså nice! 25 kr. altså herregud!
En af de mindre flotte Trenchcoates. Der var virkelig mange fantastiske Trench'es men da julie lige har købt en blev det ikke til nogle i denne omgang.
Denne lår-lange skjorte kom med hjem. Fed til et par cykelshorts, læder bukser, boots og 53245200 andre ting.
En fantastisk skjorte som jeg ikke fatter hvorfor vi ikke købte. (Jeg tror jeg smutter ned og hapser den med hjem på mandag).
En anden lægger skjorte sag. Dem havde de mange af!
En army skjorte. Da den ikke sad så godt kom den ikke med hjem!
Jeg købte også to fine rammer m. billeder i.
Stay tuned, and pleeease give peace out/

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Faste læsere