tirsdag den 6. april 2010

JUST HAD TO SHOW YOU THESE!

OMG! Hvem kunne ikke tænke sig et walk in closet?
Jeg kunne i hvert fald :)
Syntes lige, at i skulle have lov til at nyde, synet af nogle af de mest fantastiske!


Giv mig! Giv mig! Giv mig! Giv mig! Må jeg ikke godt få det, Mariah?
Selvfølgelig er det mest fantastiske af dem alle ejet af divaen Mariah Carey herself ;b
Det er jo shoeheaven på det første billede! Der vil jeg gerne hen når jeg dør!

Selvom at Mariah stadig fører, hvad angår walk in closets, følger Paris Hilton godt med!

Hvad sker for stigen !? Det synes jeg altså er lidt upraktisk...
Men woooow.... Nice nice closet!

Miley Cyrus!! Jeg vil have dit spejl..! Woow, det er flot!

(Ved godt at indlægget er sindsygt piget.... men det syntes jeg altså at emnet fortjente!)

2 kommentarer:

  1. Hey piger!

    Jeg har linket til jeres blog fra min blog af ^^
    www.scoop4girls.blogspot.com

    SvarSlet

Faste læsere