fredag den 9. april 2010

Opdatering;D

Bonjour alle petit som grand modebloggere!
hæ. Tja, nu skal jeg jo næsten sige det. Jeg har fået et dejligt stor 12 tal i den fransk fremlæggelse jeg har været ultra nervøs for! På trods af at det(ærlig talt) gik af lort til. Utroligt hvad et selvsikkert(yearh right) smil kan gøre.
Hmm, nu hvor i så lige fik dagens optur, må i hellere lige få dagens nedtur. Min kære søster og medblogger har nu besluttet sig for, at hun skal have flyttet rundt på hendes værelse. Yaay for mig(not). Og en endnu bedre(super not) nyhed. HUN SKAL HAVE ET "NÆSTEN WALK-IN CHLOSET. Næsten, som i at det ikke er et helt rum men en hel væg fyldt med hylder og knager og andet godt. Iih altså.
Men det at hun skulle flytte rundt medførte jo også at der selvfølgelig skulle ryddes op i klædeskabet. Det så sådan her ud:


frygteligt ikke? BUNKER af tøj der bare skulle smides ud eller sælges! Bare rolig jeg skyndte at rage det bedste til mig(muhaha). Nej nej, just kidding!Der kommer self. en masse lækkert tøj herud på bloggen til salg!;D


Og så var jeg ude at shoppe i dag og kom bl.a. hjem med dette som udbytte:





Disse lækre små læder sko. Jaa, både søde og rå på samme tid! 550 kr. købt i Stig P, fra Anniel sport.

Denne ring. Jeg skulle bytte et par øreringe og kunne umiddelbart ikke finde noget. Fandt så denne fine ring som det blev. Ring fra Gina Tricot til 59 kr.
Fra den anden side. Kan godt lide at den er flettet;)


Og så fik en (lidt for) venlig gadesælger prakket dette armbånd på mig og min vendine(det med nitterne).Og efter vi så havde købt de her armbånd, prøvede han at parre os med hans søn som der efter sigende, var svømmer, og havde en "lækker svømmerkrop". Han var der på tirsdag hvis vi lige ville hen og sige hej. Ja da, helt klart! Øøøh nej tak. Han var helt klart lidt for venlig!

Ja ja, alt i alt en god dag.
Stay tuned, peace out/

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Faste læsere