lørdag den 3. april 2010

Utroligt hvad folk smider til storskrald!


Jeg, Emilie, fandt nemlig denne fornemme taske sat ud på vejen sidste søndag til storskrald. SÅ DEN HAPSEDE JEG DA! Jeg kunne ikke lade den stå udenfor helt mutters alene kunne jeg vel? Den er godt nok lidt ridset men til 0 kr. rager det mig altså en høstblomst!

Jeg fandt også den kommode fra Ikea der står på sidste billede nederst i venstre hjørne. Splinter ny som der skulle smides ud. Hvad giver du mig? Så den tog jeg da også med mig, og fik heldigvis lokket min kære fader til at køre ned efter den efter den var godt gemt inde i busken. For den havde sgu nok været lidt svær at transportere hjem på cyklen.
Den fine kommode ved dens gemmested.
Nyder i ellers påsken?
Stay tuned, peace out/

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Faste læsere