mandag den 14. juni 2010

I feel depressed.


Really depressed.
1. Mine bestilte ting fra Asos er ikke kommet endnu.
2. Mine fingre er ømme af at spille guitar. Faktisk bløder den ene lidt på grund af mine(lorte) hårde strenge.
3. Jeg var på museum med skolen idag, og de to cupcakes jeg havde med i tasken(og som var den eneste optur på min dag) blev mast, da jeg,dum som jeg er, brugte den som hovedpude og havde glemt at kagerne lå i den.(argargagrh)
4. Min "vær sund plan" går ikke ret godt fordi jeg er deprimeret(og derfor selvfølgelig behøver sukker).
5. Jeg bliver tvunget til at rydde op i køkkenet.
6. Min kære søster har kun fået 2, 10-taller til eksamen. derudover kun 12-taller.(argargagh)
7. Jeg har et nederen liv(fordi jeg skal rydde op i køkkenet).
8. Jeg er lige blevet færdig med mit gode bog, ergo jeg har ikke noget at læse i i aften.
9. Jeg har fået en bums(jeg får altså IKKE bumser).
10. Der ligger en halvspist banan på mit værelse, som jeg har ville flytte de sidste 5 dage, men af en eller anden grund aldrig har fået gjordt. Nu er den brun og klam.
Stay tuned, og alt det der..

1 kommentar:

Faste læsere